میکاپ در قرنطینه

فهرست مطالب

میکاپ در قرنطینه

قرنطینه ای که در حال حاضر در آن قرار داریم همه ی ما را مجبور کرده است که زمان بیشتری را در خانه سپری کنیم . احتمالا پس از مدتی حوصله ی شما سر برود و هیچ راهی برای سرگرم کردن خود نداشته باشید . خوشبختانه ما پیشنهادات خوبی برای شما داریم . به نظر می رسد که قرنطینه ی خانگی به این زودی ها از بین نرود ، اما بالاخره ما هم باید از خانه خارج شویم . پس چرا این زمان اضافی را صرف میکاپ های جدیدی که تازه وارد آموزش آرایشگری شده اند نکنیم ؟ این کار شما را به خود مشغول می کند و باعث می شود مهارت دست خود را نشان دهید . استفاده از میکاپ در این دوره ی عجیب و غریب باعث می شود کمی عادی تر به نظر برسید و کمی شادی و تنوع به روز های شما اضافه می کند . علاوه بر این ، در این زمان که ما می خواهیم به زندگی عادی خود بر گردیم ، شما استفاده از این روش ها را فرا گرفته اید و می توانید از آن ها برای خود یا آموزش آرایشگری استفاده کنید .
نشستن در یک مکان ، فیلم دیدن و تلویزیون دیدن را رها کنید و شروع به فرا گیری این روش ها کنید . در این صورت ، هر زمان که نیاز باشد می توانید مهارت های آموزش میکاپ خود را به رخ بکشید .

سایه ی چشم رنگین کمانی

در حال حاضر ممکن است خیلی چیز ها کسل کننده به نظر برسند . پس به پلک های خود کمی رنگ اضافه کنید تا احساس خوب را به خود برگردانید . بهترین موضوعی که در این سبک وجود دارد این است که امکانات نامحدودی در اختیار دارید . شما می توانید از هر رنگی که می خواهید شروع کنید ، آن را به عنوان رنگ پایه انتخاب کنید و سپس رنگ های دیگر را اضافه کنید . از چندین راه مختلف این کار را انجام دهید و این کار را با استفاده از دو رنگ مورد علاقه ی خود آزمایش کنید . این سبکی است که فقط منتظر یک اشتباه از شما است ؛ پس به جای این که از آن دوری کنید ، عیب و نقص های کوچکی که ممکن است ایجاد شود را در نظر بگیرید . پس از این که رنگ های مورد علاقه ی خود را اضافه کردید ، به عقب برگردید و با استفاده از انگشتان خود آن ها را مخلوط کنید یا می توانید از تیپ Q برای جلوگیری از به وجود آمدن خط های خشن استفاده کنید . به یاد داشته باشید ، هیچ ایرادی ندارد که رنگ ها روی هم قرار گیرند یا هم پوشانی ایجاد کنند . به پلک های خود مثل یک بوم نقاشی نگاه کنید و از ایجاد شاهکار بعدی خود لذت ببرید .

میکاپ در قرنطینه

خط چشم بال دار با استفاده از گلیتر

فکر می کنیم هیچ زمانی به اندازه ی این چند وقت مناسب نبوده است که خط چشم بال دار خود را به صورت کامل استفاده کنید ؛ اما ما می خواهیم یک قدم فرا تر بگذاریم و همه چیز را با هم مخلوط کنیم . اگر دلتان می خواهد بیرون بروید ، نگران نباشید ، ما می خواهیم بیرون را برای شما بیاوریم . برای داشتن این چهره ی درخشان ، در ابتدا از یک سایه ی چشم خنثی استفاده کنید و سپس تکنیک مورد علاقه ی خود را برای کشیدن خط چشم بال دار با استفاده از حط چشم مایع به کار گیرید . پس از آن ، از گلیتر استفاده کنید ( می توانید از آن به صورت فشرده استفاده کنید یا هر چقدر که دوست دارید آن را پراکنده کنید ) و آن را روی خط چشم تا میانه ی پلک استفاده کنید . برای این که از گلیتر استفاده کنید از انگشت یا براش سایه زن استفاده کنید . سپس بخش اصلی گلیتر یا گلیتر موجود در قسمت های بالا تر را فشار دهید تا ماندگاری بیشتری داشته باشد .

میکاپ در قرنطینه

خط زیر چشم با رنگ روشن

اگر از استفاده ی رنگ ها خسته شده اید ولی به دنبال یک ظاهر نامحسوس در آموزش آرایشگری هستید ، این روش مخصوص شما است ! به جای این که از رنگ ها روی تمامی قسمت پلک خود استفاده کنید ، یک خط ضخیم زیر خط مژه های پایینی خود بکشید . نکته در این جا است . به جای استفاده از رنگ های قهوه ای استاندارد یا مداد خط چشم مشکی ، از یک مداد رنگی استفاده کنید . آبی ، سبز و بنفش ، رنگ هایی هستند که هیچ گاه از استفاده از آن ها پشیمان نمی شوید . برای این که اجازه دهید خط زیر چشم شما بدرخشد ، میکاپ استفاده شده روی صورت خود را ساده و مینیمال کنید .

میکاپ در قرنطینه

سایه های متفاوت برای چشم ها

یک راه ساده ی دیگر تغییر میکاپ شما در آموزش آرایشگری بدون تلاش خیلی زیاد ، استفاده از سایه های متفاوت برای چشم ها است . حقه ای که در این جا استفاده می شود ، استفاده از دو سایه ی چشم گیر از یک قالب رنگ مشابه است . در این روش ، فرمولی وجود دارد که بافت ، رنگ و پوشش ثابتی را نگه می دارد و آن قدر آن را مقاوم می کند که می توانید از سایه ها برای داشتن ظاهری جسورانه و در عین حال دست یافتنی استفاده کنید . دو رنگ مشابه هماهنگ یا دو رنگ کاملا متضاد انتخاب کنید تا به خوبی خود را انجام دهند . این انتخاب شما است .
میکاپ در قرنطینه
یک نکته ی حرفه ای : با توجه به این که ما اکثر زمان خود را در خانه سپری می کنیم و اکثر سالن های زیبایی تعطیل هستند ، این زمان مناسبی است که خط ابروی شما رشد کند . از یک روغن تغذیه کننده ی ابرو برای آب رسانی و تحریک موی ابروی خود استفاده کنید تا ابروی شما پر پشت تر شود .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی