میکاپ Rosie Huntington-Whiteley ( قسمت سه )

فهرست مطالب

میکاپ Rosie Huntington-Whiteley

این معمولا همان روشی است که رزی نیز در آموزش آرایشگری از آن استفاده می کند .

بله من باز هم می گویم که این موضوع بستگی دارد که چگونه من از یک فاندیشن استفاده کنم و چقدر کیفیت آن بالا باشد . اما چیزی که واقعا در مورد این کانسیلر من را به خود جذب کرده است ، این است که می توانید به صورت مستقیم آن را استفاده کنید ؛ یعنی برای مثال می توانید از انگشتان خود برای استفاده از آن کمک بگیرید .

[aparat id=’M1AsL’]

من فکر می کنم که رزی نمی تواند بدون میکاپ کار های خود را انجام دهد ؛ زیرا هر موقع او را می بینی کاملا آماده است و هیچ ایرادی در او وجود ندارد .

بله این موضوع درست است . من میکاپ را خیلی دوست دارم و همیشه نیز همین طور بوده است .

خب برای این که درخشش خوبی روی پوست در آموزش آرایشگری داشته باشید من می خواهم از کرم Stila استفاده کنم که رنگ آن قابلیت استفاده برای رنگ های مختلف را دارد . من در حال حاضر میکاپ رزی را تمام کرده ام ولی دوست دارم درخشندگی پوست او را با استفاده از مقداری کرم تامین کنم . من مقدار کمی از این کرم را با کرم درخشان کننده ی رزی به خوبی مخلوط می کنم .

من خودم به شخصه ترجیح می دهم که عملیات محلوط کردن این کرم ها و فاندیشن را در این آموزش آرایشگری با استفاده از انگشتان خود انجام دهم . در واقع من دوست دارم هر قسمتی از میکاپ خود را که امکان دارد با استفاده از انگشتان خود انجام دهم . به طریقی من علاقه دارم که بتوانم پوست صورت خود را با دستم لمس کنم . من حتی سایه ی چشم خود را نیز با استفاده از انگشت خود اعمال می کنم .

به آرامی همین روند را انجام می دهم . اگر نیاز باشد بعدا هر مقداری از هر چیزی را که خواستیم اضافه می کنیم . اکنون من می خواهم به سراغ هایلایتر بروم که مرتبط با پوست رزی است و تا حالا از آن استفاده نکردیم . به آرامی مقدار کمی از آن را بالای گونه های رزی در این آموزش آرایشگری استفاده می کنم و با کمک انگشتان خود آن را پخش می کنم . پس از این کار دوباره مقداری از آن را روی پوست اعمال می کنیم و دوباره با کمک انگشت خود آن را به طور یکنواخت روی پوست صورت پخش می کنیم .

هایلایتر را در همه جای صورتم اعمال کن :)))))

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی