میکاپ برجسته برای فصل پاییز ( قسمت شش )

فهرست مطالب

میکاپ برجسته

در قسمت قبلی این آموزش آرایشگری تا اواسط بخشی که مربوط به سایه ی چشم بود پیش رفتیم .

[aparat id=’VtxzD’]

حال نوبت آن است که یک برس کرک دار بزرگ را بردارید و مطمئن شوید هیچ لبه ی تیزی باقی نمانده باشد . در واقع منظور از لبه ی تیز ، بخشی است که دو تفاوت رو رنگ از یکدیگر مشخص می شود . این بخش اگر به یک باره تغییر رنگ دهد به آن لبه ی تیز می گویند . این تغییر باید خیلی نرم و روان انجام شود .
باید یک برس محو کننده ی آرایشی Urban را بردارید که چروک های دور چشم شما را می پوشاند . باید سعی کنید این کار را خیلی نرم و با احتیاط انجام دهید .
اکنون که دارید به آرامی همین روند را انجام می دهید ، من می خواهم سوالی از شما بپرسم . دوست دارید چه نوع آموزش میکاپی را برای شما در سایت قرار دهیم ؟ مثلا دوست دارید بیشتر آموزش میکاپ ببینید یا آموزش آرایشگری ؟
و آخرین رنگی که قرار است در این آموزش آرایشگری برای سایه ی چشمان خود استفاده کنم را در ویدئو مشاهده می کنید . این رنگ را به طور مستقیم روی پلک خود اعمال می کنید .
حال نوبت آن رسیده است که مژه های خود را فر کنم و آن را برای استفاده از ریمل آماده کنم .
برای استفاده از ریمل در این آموزش آرایشگری ، من محصول جدید Lancome را به شما پیشنهاد می کنم . من این ریمل را خیلی دوست دارم . این جدید ترین محصولی است که آن ها منتشر کرده اند که فرمول جدید تری نسبت به محصولات قبلی دارد . این فرمول باعث می شود شما در نهایت حجم بیشتری را در اختیار داشته باشید .
خب حال می خواهیم برای اولین بار از این ریمل استفاده کنیم . ظاهر برس مربوط به آن را در ویدئو مشاهده می کنید . این برس دارای پرز های قراوانی است .
باید دقت کنید که به سمت بالا از آن استفاده کنید و مقداری کار حجم دهی به آن را انجام دهید تا در نهایت حجم بیشتری در پایین مژه های خود داشته باشید .
این کار مثل برس زدن مو های سرتان می ماند . باید مژه های خود را نیز مانند آن ها برس بزنید .
من دوست دارم که به شما بگویم که این محصول حتی باعث بلند تر شدن مژه های شما نیز می شود اما من مقدار زیادی از آن را روی بالای مژه های خود استفاده نکردم زیرا ترجیح می دهم اگر قرار باشد حجمی اضافه شود ، در قسمت زیر این اتفاق بیفتد ؛ یعنی نزدیک به ریشه ها .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی