میکاپ برجسته برای فصل پاییز ( قسمت هفت )

فهرست مطالب

میکاپ برجسته

وقتی که ریمل را را برای قسمت های پایینی استفاده کردید و به قسمت های بالایی رسیدید باید سعی کنید که خیلی نرم از این ریمل استفاده کنید .
من واقعا این روند را در این آموزش آرایشگری دوست دارم . این محصول من را یاد ریمل Grandiose می اندازد اما خب فرق آن این است که دارای رنگ دانه های بیشتری است .
ادامه ی مراحل این آموزش میکاپ را دنبال کنیم . مقداری از این ریمل را روی مژه های پایینی اعمال می کنم به طوری که کمی خودش را نشان دهد .
مراحل مربوط به چشم ها همین جا تمام می شود . حل نوبت آن است که در ابتدا به سراغ لب های خود بروم ؛ زیرا می خواهم به شما نشان دهم که لب ها بدون میکاپ مژه ها چگونه به نظر می رسد و سپس سایر مراحل را برای شما اجرایی خواهم کرد .

[aparat id=’hfqkG’]

من همیشه دوست دارم گزینه ای را در اختیار شما دوستان قرار دهم تا متوجه شوید اگر تعدادی مژه اضافه کنید ظاهر نهایی چگونه به نظر خواهد رسید .
اجازه دهید به سراغ لب ها برویم و قسمت مربوط به آن ها را در این آموزش آرایشگری پیاده سازی کنیم . من می خواهم برای این بخش از محصول رژ لب Pat McGrath استفاده کنم . این محصول از کالکشن 004 است و رنگی که من دارم از آن برای لب های خود استفاده می کنم بسیار جذاب است .
رژ لبی که دارم استفاده می کنم ، مات است و در اوایل زمان استفاده حالت کرم مانندی دارد . قطعا لب شما با استفاده از این رنگ زرق و برق بیشتری خواهد داشت ؛ اما خب چون من می خواهم ظاهری طبیعی داشته باشم حس می کنم بیش از حد است .
اگر دوست دارید که مقاله ای در مورد رژ لب ها در آموزش میکاپ برای شما قرار دهیم لطفا در قسمت کامنت ها این موضوع را با ما در میان بگذارید .
هر موقع که شما بخواهید با رنگ های تیره کار کنید ، باید سرتان را پایین بگیرید . وقتی که این کار را انجام دادید می توانید متوجه شوید که چه قسمت هایی به رژ لب بیشتری نیاز دارند . برای مثال می توانید کاری کنید که لب بالایی شما طول بیشتری داشته باشد .
می توانید همین کار را برای لب بالایی نیز انجام دهید . برای این کار باید سرتان را بالا بگیرید . من این کار را در ویدئو انجام می دهم و شما می توانید به صورت کامل نتیجه ی این بخش از آموزش آرایشگری را مشاهده نمایید .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی