میکاپ برجسته برای فصل پاییز ( قسمت چهار )

فهرست مطالب

میکاپ برجسته

در قسمت قبلی توضیح دادیم که برای سرخ کردن گونه از رژ گونه ها می توانید استفاده کنید . همین طور اشاره کردیم که باید مراقب باشید چه مقدار از آن را روی پوست استفاده کنید تا رنگ آن بیش از حد نشود .
این اتفاق همیشه برای من رخ می دهد .
این هفته ، هفته ی شلوغی را در لیلیوم سرخ خواهیم داشت . مقالات و نکاتی که در آموزش آرایشگری و آموزش میکاپ به شما گوشزد خواهیم کرد ، در نوع خود بی نظر خواهند بود .

[aparat id=’TmCYa’]

پس از این مرحله می خواهم به سراغ ابرو های خود بروم و آن را پر کنم ؛ زیرا مشاهده می کنید که ابرو های من در حال حاضر خیلی نازک هستند . من در واقع دارم از محصولات بسیار زیادی استفاده می کنم تا رشد آن ها را بیشتر کنم .
خیلی خودم را سرزنش کردم اما واقعا نمی توانم صبر کنم که رشد ابرو های من به روال سابق خود برگردد .
متاسفانه از نظر من خیلی بیش از حد ابرو هایم نازک است ؛ بنابراین دارم کاری می کنم که از بالا و همچنین قسمت های انتهایی آن ضخیم تر به نظر برسد .
برای این کار من محصول مداد چشم با شماره ی 3 را پیشنهاد می کنم . این مداد در آموزش آرایشگری برای ابرو های من خیلی تیره است . پس کاری که من خواهم انجام دهم این است که کمی رنگ ابرو های خود را روشن تر کنم . برای این کار ژل ابرویی که در تصویر مشخص است را در این آموزش میکاپ استفاده می کنم .
این محصول روشنایی خاص خود را دارد و به دلیل آن که کمی ابرو های شما را بلاند می کند ، بدون هیچ شکی آن را به شما معرفی می کنم .
حال شروع به روشن کردن ابرو های خود می کنم . این کار را باید برای قسمت هایی انجام دهید که خیلی تیره شده اند . من فکر می کنم این کار در نهایت باعث می شود که ابرو های شما هایلایت و سایه دار شود .
قطعا همان ابتدا که از یک مداد تیره استفاده کردم به همین دلیل بوده است . چون میخواستم ابرو های خود را در این آموزش آرایشگری سایه دار کنم .
برای چشم های خود می خواهم از سایه ی چشم Tarte با رنگ آمیزی Whorish استفاده کنم . قطعا از چند سایه ی متفاوت از این محصول آموزش میکاپ استفاده خواهم کرد ؛ زیرا می خواهم ظاهر من در نهایت مثل لب ها خیلی طبیعی به نظر برسد .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی