میکاپ برجسته برای فصل پاییز

فهرست مطالب

میکاپ برجسته

Sona Gasparian ، برای نماش چگونگی استفاده از رژ لب تیره در آموزش آرایشگری اطلاعاتی را در اختیار ما گذاشته است که می خواهیم با شما هماراهان همیشگی لیلیوم سرخ در میان بگذاریم .
وقتی که دارید روی لب بالایی خود کار می کنید ، سر خود را به سمت پایین خم کنید . با این کار شما می توانید نقاطی را که از دست داده اید ، راحت تر پیدا کنید .
به طور بر عکس باید این کار را برای لب پایینی در این آموزش آرایشگری انجام دهید ( یعنی سر خود را به بالا بگیرید ) .
وقتی کار به پایان رسید ، سونا یک ظاهر عالی در این آموزش میکاپ برای خود ایجاد کرده است که متناسب با هوای سرد است .
خب به سراغ صحبت های ایشان می رویم تا این آموزش آرایشگری را دنبال کنیم .

[aparat id=’2Uwac’]

خب دوستان به این آموزش خوش آمدید  شما در نهایت قرار است ظاهری مطابق ویدئو داشته باشید و من فکر می کنم این ظاهر بسیار نو و طبیعی است که برای فصل پاییز مناسب است ؛ زیرا نیاز نیست من کار خاصی روی چشم های خودم انجام دهم . پس در واقع این آموزش آرایشگری کاملا ساده است و فقط کمی نیاز دارد که روی پلک های خود کار کنید .
البته این کار نیز اختیاری است و نیاز نیست که حتما این کار را انجام دهید . این روند را خودتان تا انتهای این سری از آموزش ها متوجه خواهید شد .
اما در واقع من خواستم که این سبک از آموزش میکاپ کمی در قسمت لب ها برجسته تر باشد و قسمت های مربوط به چشم ساده و طبیعی جلوه کند .
در هر صورت امیدوارم که از این آموزش آرایشگری لذت ببرید . اجازه دهید شروع کنیم .
در حال حاضر من از مرطوب کننده و پرایمر روی صورت خود استفاده کردم ؛ زیرا شما در فصل پاییز به طور مشخص نیاز دارید که پوستتان زیبا باشد و به خوبی آبرسانی شود .
من به شخصه دوست دارم از محصولات آبرسان پرایمر بیشتر استفاده کنم . از فاندیشن نیز در این آموزش میکاپ استفاده می کنم . من از فاندیشنی که خودم ترجیح می دهم استفاده می کنم ، شما نیز می توانید از آن استفاده کنید ولی معمولا هر کسی از فاندیشن مورد علاقه ی خود استفاده می کند .
علاوه بر این آن ها ، شما به یک اسفنج آرایشی نیاز دارید و می توانم یک سایه ی زیبای 360 برای خودم ایجاد کنم . می توانم از یک رنگ تیره تر استفاده کنم ، اما چون می خواهم رنگ پوست خود را برنز کنم ، فکر می کنم همین مورد مناسب باشد .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی