هرآنچه که باید از اکستنشن مو بدانید

فهرست مطالب

داشتن موهای پرحجم و طولانی برای بسیاری از افراد اهمیت فراوانی دارد، به ویژه برای هنرپیشه‌ها و بازیگران هالیوود که ظاهر چهره آنها بسیار اساسی است. با افزایش حجم مو، آن‌ها از زیبایی بیشتری برخوردار می‌شوند و اکستنشن مو را به عنوان راهی برای رسیدن به این هدف به کار می‌برند. اما آیا می‌دانید که بسیاری از هنرپیشه‌های هالیوودی که به نظر می‌آید موهای زیبا و پرپشت دارند، از اکستنشن مو استفاده می‌کنند؟ این انتخاب برای آن‌ها چگونه تاثیر می‌گذارد و آیا به موجب طولانی مدت باعث ریزش مو می‌شود؟ این مقاله به این سوالات رایج درباره اکستنشن مو پاسخ می‌دهد.

اکستنشن مو به چیزی گفته می‌شود که موهای مصنوعی یا طبیعی است که به موهای طبیعی با استفاده از روش‌های مختلفی اضافه می‌شود. این اکستنشن‌ها از جنس الیاف مصنوعی یا موی طبیعی ساخته شده‌اند و می‌توانند موها را پرپشت‌تر و بلندتر نشان دهند. آن‌ها برای هماهنگی با رنگ موهای طبیعی شما موجود هستند و حتی می‌توانید رنگ آن‌ها را تغییر دهید.

نوع‌های مختلف اکستنشن مو

روش‌های مختلفی برای افزایش حجم و ارتفاع موها وجود دارد و رایج‌ترین آنها به سه دسته اصلی تقسیم می‌شوند:

  1. موقت: این نوع از اکستنشن‌ها را می‌توانید هر روز یا هر هفته جدا کرده و مجدداً نصب کنید. روش‌های نصب این اکستنشن‌ها ممکن است از کلیپس‌های ویژه، بافت و حتی چسب مخصوص استفاده کنند.
  2. نیمه دائمی: اکستنشن‌های نیمه دائمی حدود ۶ تا ۸ هفته می‌مانند و معمولاً نوعی اکستنشن‌های نواری هستند که با چسب‌های نامرئی متصل می‌شوند. وقتی موها در حالت افتاده باشند، تقریباً تشخیص این اکستنشن‌ها غیرممکن است.
  3. دائمی: این اکستنشن‌ها چندین ماه دوام می‌آورند. در این روش، دسته‌های باریک مو به تعداد زیاد به دسته‌های موهای طبیعی افراد اضافه می‌شود.

مو مصنوعی و مو طبیعی: اکستنشن‌های مو مصنوعی جنس و رنگ‌های مختلفی دارند. از آنجایی که این نوع اکستنشن‌ها نسبت به موهای طبیعی سفت‌تر هستند، ممکن است به خوبی با موهای طبیعی تطابق نیابند و گاهاً دارای رنگ متفاوتی نسبت به موهای طبیعی باشند. از سوی دیگر، اکستنشن‌های مو طبیعی دقیقاً مانند موهای شما عمل می‌کنند و می‌توانید آن‌ها را به هر شکلی مدل کنید.

بهترین نوع اکستنشن

بهترین نوع اکستنشن، آن است که با موهای شما به خوبی تطابق دارد و با سبک زندگی شما سازگار است. هر نوع اکستنشن مزایا و معایب خود را دارد و انتخاب نوع مناسب باید براساس نیازها و مهم‌ترین ویژگی‌های شما انجام شود. از این رو، مشورت با یک متخصص زیبایی قبل از تصمیم‌گیری مهم است تا بهترین نتیجه را از اکستنشن مو خودتان بگیرید.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی