چگونه پوست های روشن را آرایش کنیم؟

فهرست مطالب

مراقبت و زیبایی پوست

برخی از ما در کل طول سال پوستی رنگ پریده و بسیار روشن داریم، و برخی دیگر نیز در طول ماه های زمستان رنگ و رویمان میپرد. ممکن است داشتن پوست روشن و یافتن لوازم آرایشی و تکنیک های مناسب برای چنین پوست هایی کمی سخت باشد. در این پست به آموزش آرایشگری پوست های روشن میپردازیم!
در آرایش پوست های روشن، مرز باریکی بین برجسته کردن و فرم دادن به اجزای صورت، و از طرف دیگر، “شبیه به دلقک شدن”، وجود دارد! مشکلی که اغلب افراد در آرایش کردن پوست های روشن با آن مواجه میشوند، آن است که معمولا رنگ ها روی چنین پوست هایی میتوانند سنگین و زیاد به نظر برسند: کرم پودرتان ممکن است بیش از حد زرد یا صورتی به نظر برسد، و برنزرتان زیادی قرمز یا تیره باشد. گاهی اوقات، حتی رنگ هایی که در ظاهر ملایمند نیز ممکن است روی پوستتان تیره به نظر برسند. در اینجا به نکاتی میپردازیم که میتوانند به کنترل این وضعیت کمک کنند.

از پرایمری استفاده کنید که از پوستتان محافظت کند.

معمولا پوست های روشن در برابر ضررها آفتاب کمتر مقاومت میکنند. از پرایمری استفاده کنید که حداقل SPF 30 داشته باشد، منافذ پوستتان را بپوشاند و سطح پوستتان را کاملا صاف کند.

از محصولات مراقبت پوستی در ترکیب با کرم پودرتان استفاده کنید.

مثلا از سرم آبرسان و یا از روغن های مخصوص و مناسب پوست صورت استفاده کنید تا حالت پوستتان طبیعی تر شود. به هیچ وجه سراغ آرایش های اینستاگرامی نروید؛ به جای استفاده از کرم پودر زیاد، تا حد ممکن از کرم پودر کم استفاده کنید و بعد به سراغ کرم کانسیلر و کرم برنزر بروید تا به آرایشتان حالتی طبیعی ببخشید. تضمین میکنم که این روش خیلی بهتر از استفاده از کرم پودر زیاد است، و آرایشتان در طول روز، و یا برای عکاسی، خیلی بهتر به نظر میرسد!

از هایلایتر پودری استفاده نکنید.

این نوع هایلایترها اغلب بیش از حد سنگین، و جدا از پوست به نظر میرسند، به خصوص در نور آفتاب. هایلایتر مایع برای اغلب پوست ها گزینه بهتری است، به خصوص پوست های روشن. از یک برند خوب استفاده کنید، و هایلایتر را پیش از کرم پودر به نقاط مورد نیاز پوست بزنید، و یا آن را در ترکیب با کرم پودر در آن نقاط استفاده کنید. هایلایتر مایع مناسب، باید به زیبایی با مرطوب کننده، روغن صورت و یا کرم پودرتان ترکیب شود.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی